مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1401/11/06 19:49:41
کد خبر: 3965

رئیس کمیسیون بانوان جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،

نقش زنان در ایجاد بسترهای مناسب تعلیم و تربیت با مشارکت در امر مقدس مدرسه سازی و مدرسه یاری

خانم دکتر مهاجرانی در گفتگو با خبرنگار جامعه خیرین از برنامه های خویش در کمیسیون بانوان می گوید .


خانم دکتر سید فاطمه مهاجرانی ؛ رئیس کمیسیون بانوان جامعه خیرین در گفتگو با خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت : نقش زنان به عنوان ریحانه آفریش در توسعه ، پیشرفت شادابی و نشاط اجتماعی و اقتصادی در تمامی عرصه های زندگی از خانواده تا جامعه برای همکاری مشهود است و در این میان تعلیم و تربیت فرزندان که در واقع پرورش انسان های فهیم برای ایجاد جامعه ای اخلاق مدار در دامن زن از خانواده نشات می گیرد.

وی به برنامه های خویش در کمیسیون امور بانوان اشاره کردو افزود : تشکیل شورای سیاستگذاری ، ایجاد کارگروه جذب و نگهداشت خیرین و همچنین  ایجاد کارگروه اطلاع رسانی از جمله برنامه های کاربردی برای پیشبرد اهداف کمیسیون  است که امیدوارم با مشارکت بانوان خیر و علاقه مند بتوانیم آن را میسر سازیم .

وی به تشکیل شورای سیاستگزاری اشاره کردو گفت : این شورا متشکل از بانوان باتجربه در عرصه مدرسه سازی است که مهم ترین نقش آن ارائه برنامه های کاربردی برای پیشبرد اهداف این کمیسیون است .

دکتر مهاجرانی به ایجاد کارگروه جذب و نگهداشت خیرین اشاره داشت و اذعان کرد: این کارگروه متشکل از ده ها بانوی فعال در عرصه مدرسه سازی و مدرسه یاری است که در تمامی استانها و سطح کشور می باشد.مهم ترین هدف این کارگروه جذب خیرین و نگهداشت آنها برای ادامه کار نیک مدرسه سازی و مدرسه یاری است .

رئیس کمیسیون بانوان خاطر نشان کرد: کارگروه اطلاع رسانی با مشارکت بانوان جوان و علاقه مند با هدف اطلاع رسانی برای احداث مدارس و مدرسه یاری در جهت تعلیم و تربیت دانش آموزان با حضور در مراکز ، نهادها ، موسسات ، سازمان ها و ... فعالیت خواهد داشت .

وی در پایان بیان کرد: بسیار مفتخرم که خداوند توفیق داد در کنار خیرین مدرسه ساز به ویژه بانوان عزیز جهت ایجاد بسترهای مناسب برای تعلیم و تربیت فرزندان عزیز کشورمان باشم .

 


اشتراک گذاری


1 نظر
آسیه پابرجی
2023-02-08 19:36:26

سلام و احترام
اینجانب آسیه پابرجی مدیر دبستان شهداء مکه شهرستان میناب استان هرمزگان به نمایندگی از دویست و سی نفر از دانش آموزانم و با آگاهی از مساعدت و پیگیری مجدانه شما، که بیانگر چیزی جز خیرخواهی، سخاوت و یاری رسانی کودکان در مناطق محروم نبود به عرض می رساند، مدرسه ما چندین سال است در لیست مدارس تخریبی شهرستان بوده و علیرغم پیگیری های قبلی متأسفانه اقدامی جهت تخریب و بازسازی صورت نگرفته است.
با توجه به فعالیت این مدرسه در مقطع ابتدایی و روحیه لطیف و حساس کودکان این دوره که با مشاهده و طبعاً مقایسه با دیگر مدارس شاهد سرخوردگی آنان و مهم تر نبود ایمنی لازم این سازه تخریبی، نگرانی های به حقی را در اولیاء و مربیان ایجاد کرده است.
قطع به یقین حسن عمل شما در این کار خیر ما را بر آن داشت که از یکی از مناطق محروم کشور نگاهمان به دستان پر مهر شما باشد.
لذا خواهشمند است درخواست مساعدت و همراهی ما را در امر مدرسه سازی بپذیرید.