مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1401/08/03 06:15:08
کد خبر: 3777

با حکم وزیر آموزش و پرورش؛

«حمیدرضا خان محمدی» سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور شد

طی حکمی از سوی وزیر آموزش‌ و پرورش؛ «حمیدرضا خان‌محمدی» به‌عنوان «سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور» منصوب شد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،  وزیر آموزش و پرورش در حکمی، «حمیدرضا خان‌محمدی» را به عنوان سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور منصوب کرد.

«حمیدرضا خان محمدی» دارای مدرک کارشناسی ساختمان از دانشگاه علم و صنعت، کارشناسی ارشد رشته مدیریت و دانشجوی دکتری سیاستگذاری است. از سوابق کاری وی، رئیس قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر (محرومیت زدایی) وزارت آموزش و پرورش می باشد.

خان محمدی در سال ۹۸ مدال برتر جهادی کشور در همایش ملی مدیریت جهادی را دریافت کرد و طی سال‌‎‌‌های گذشته مدیریت و مشارکت در ساخت بیش از ۸۰۰ کلاس درس در مناطق محروم کشور را در قالب گروه‎های جهادی برعهده داشته است.

متن حکم وزیر آموزش و پرورش به شرح زیر است:

جناب آقای حمیدرضا خان محمدی

با توجه به تعهد، تجارب ارزنده و شایستگی جناب‌عالی، به ‌موجب این ابلاغ به ‌عنوان«سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منویات و مطالبات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و پیگیری سیاست‌های رئیس‌جمهور محترم، با در نظر داشتن مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، سیاست‌های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و قوانین و مقررات آموزش و پرورش و جلب همکاری اعضای شورای معاونان و مدیران کل استان‌ها، در تحقق برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم موفق و مؤید باشید.

در این راستا، رعایت اصول «عدالت‌محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فساد‌ستیزی» و «قانون مداری» دولت مردمی، الزامی است.

توفیق روزافزون جناب‌عالی را در انجام وظایف محول از خداوند متعال مسألت دارم.


اشتراک گذاری