مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1401/05/02 14:51:53
کد خبر: 3636

مجری توانمند صدا و سیما به فعالين عرصه مدرسه سازي پيوست

خانم سونیا پوریامین مجری سابقه دار صداو‌سیما و مدیرعامل مرکز توسعه اقتصادی زنان با حضور در دفتر جامعه خیرین مدرسه ساز کشور اعلام آمادگی کرد تا تمام تلاش خود را در جهت ترویج فرهنگ مدرسه سازی به کار گیرد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،این جلسه با حضور  دکتر ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، مهندس سید محمد رضا جعفری مدیر عامل جامعه و خانم رضیان نماینده جامعه خیرین برگزار شد.

در این نشست صمیمانه ،پیرامون حضور  فعال و همکاری خانم سونیا پوریامین با جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در راستای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی فعالیت های جامعه برای مخاطبین داخل و خارج از کشور ، 
همکاری جهت ساخت برنامه هاو کلیپ های فرهنگی در راستای مسئولیت اجتماعی بحث و گفتگو شد.
 
در ادامه این  جلسه ، مجری توانمند صداو سیما اعلام امادگی کردند به عنوان سفیر مجری در داخل و خارج جهت نشر  فعالیت های جامعه خیرین مدرسه ساز گام بردارند.
 
گفتنی است : خانم سونیا پوریامین مجری سابقه دار صداو‌سیما و مدیرعامل مرکز توسعه اقتصادی زنان است . وی زمانی‌که ۱۸ ساله بود به تلویزیون وارد شد و نام اولین برنامه‌ای که اجرا کرد همگام با جنگ بود. این مجری توانمند ، تاکنون سابقه اجرا در برنامه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را در کارنامه خود دارد. از فعالیت‌های وی می‌توان به تهیه‌کنندگی برنامه خانه ما به مدت ۱۰ سال، اجرای برنامه تهران ۲۰ شبکه ۵، اجرای برنامه خانه زیبای من در شبکه بازار و اجرا در شبکه جام‌جم اشاره کرد.
در پایان این جلسه  مقرر  شد، جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، نشستی هم با همکاری خانم پوریامین با بانوان کارافرین داشته و از پتانسیل انها هم‌ در جهت پیشبرد اهداف جامعه خیرین استفاده شود.

اشتراک گذاری