مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1401/02/23 18:29:02
کد خبر: 3497

آغاز به کار غرفه جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در نمایشگاه کتاب

غرفه جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران میزبان هموطنان است.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، سی وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، 21 اردبیهشت‌ماه، پس از دو سال وقفه به دلیل کرونا در دو بخش فیزیکی و مجازی در فضایی به وسعت 90 هزار متر مربع در مصلی تهران آغاز به کار کرد.

غرفه جامعه خیرین مدرسه ساز کشور نیز در این دوره از نمایشگاه دایر است که در آن  کتاب های  زندگی نامه خیرین مدرسه ساز کشور معرفی می گردد و به سوالات هموطنان در خصوص فعالیت جامعه خیرین مدرسه ساز و نحوه مشارکت تو ضیحاتی ارائه می شود.

در این دوره از نمایشگاه دو هزار و 800 ناشر حضور دارند که هزار و 700 ناشر در بخش فیزیکی و در مصلی تهران و هزار و 100 ناشر هم در بخش مجازی شرکت کرده‌اند.

گفتنی است :در بخش بین‌الملل نیز بیش از 30 کشور (سوئیس، هند، هنگ‌کنگ، ترکیه، ایتالیا، فرانسه، چین، کره جنوبی، بوسنی و هرزه‌گوین، افغانستان، سوریه، لبنان، پاکستان، تونس، قطر، عراق، کویت، بحرین، عمان، مصر، آذربایجان، تاجیکستان، روسیه، صربستان، مکزیک، انگلستان، استرالیا، هلند، آمریکا، آلمان، اسپانیا) و 170 ناشر خارجی در این نمایشگاه حاضر هستند. 50 میهمان نیز از این رویداد بزرگ فرهنگی بازدید خواهند کرد.

شایان ذکر است : غرفه جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، در ورودی شماره ۱۹ ، روبروی سالن ناشران (T72    5-5) میزبان هموطنان خواهد بود.


اشتراک گذاری