مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1400/03/17 06:06:44
کد خبر: 3013

به همت شورای بانوان خیرین مدرسه ساز استان اردبیل انجام شد،

بازدید از مدارس خیر ساز استان اردبیل

آموزش و پرورش مهم‌ترین نهاد اجتماعی تاثیر گذار بر پیشرفت جامعه میباشد اگر جامعه ای بخواهد در پی پیشرفت جهانی باشد باید تمامی عوامل موثر در آموزش از جمله شرایط محیطی مدراس را در نظر بگیرد. چرا که در نظر نگرفتن عوامل فوق در حقیقت سرمایه‌گذاری بدون هدف و برنامه در آموزش است که باعث از دست دادن سرمایه‌های انسانی خواهد شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، آموزش و پرورش مهم‌ترین نهاد اجتماعی تاثیر گذار بر پیشرفت  جامعه میباشد اگر  جامعه ای  بخواهد در پی پیشرفت جهانی باشد  باید تمامی عوامل موثر در آموزش از جمله شرایط محیطی مدراس  را در نظر بگیرد. چرا  در نظر نگرفتن  عوامل فوق در حقیقت سرمایه‌گذاری بدون هدف و برنامه در آموزش است که باعث از دست دادن  سرمایه‌های انسانی خواهد شد.
شورای بانوان خیّرین مدرسه ساز استان اردبیل  با در نظر گرفتن تمامی شرایط مورد نظر، اقدام به بازدید از مدارس خیّر ساز بانوان استان نمودند تا تمامی مدارس موجود را  از نظرفضای ظاهری و محیط، تجهیزات و نحوه نگهداری توسط مسئولین مدرسه مورد بررسی قرار دهد و در جهت رفع  نیازها و مشکلات این مدارس گام بردارد  .
 بدین منظور شورای بانوان خیّر مدرسه ساز استان اردبیل بهمراه  رئیس مجمع خیّرین مدرسه  ساز  استان اردبیل  هیئتی از آموزش و  پرورش ناحیه 1 اردبیل، در از 3 مدرسه واقع در روستای عموقین و روستای دیجوجین بازدید به عمل آوردند. 
این مدارس که توسط سرکار خانم روح انگیز یشمی در روستای دیجوجین  و سرکار خانم رویا هراتیان در روستای عموقین احداث گردیده و در اختیار کودکان این مرز  و بوم قرار گرفته است ، از هر نظر مورد بررسی قرار گرفت تا با همکاری آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، تمامی مشکلات و کمبودهای  آنها بر طرف گردد.

اشتراک گذاری