مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/08/16 21:13:55
کد خبر: 2039

در آموزش و پرورش ناحیه هفت مشهد صورت گرفت:

آیین افتتاحیه آموزشگاه خیرساز بانو اقدس محمودی هاشمی

با حضور مسئولین اداره کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی آیین افتتاحیه آموزشگاه خیرساز بانو اقدس محمودی هاشمی در آموزش و پرورش ناحیه هفت مشهد برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، آیین افتتاحیه آموزشگاه ابتدایی شش کلاسه خیرساز بانو اقدس محمودی هاشمی با حضور مسئولین آموزش و پرورش خراسان رضوی در این آموزشگاه برگزار شد.

حسین شادکام معاون هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این مراسم گفت: مدرسه سازی یک سنت حسنه است که نام نیک خیرین را ماندگار می کند، مطمئناً این عمل سرمشق و الگو برای کسانی خواهد بود که در راه تدارک توشه ای فنا ناپذیر برای سرای باقی هستند.

همچنین محمدرضا کمالی مدیر آموزش و پرورش ناحیه هفت مشهد مقدس در این مراسم گفت: خیرین سهم بسزا و نقش پررنگی در ساخت و ساز فضاهای آموزشی و پرورشی در کشور دارند و سالانه چندین پروژه احداثی با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و یا با اعتبار خود احداث و تقدیم دانش آموزان می کنند که جای تکریم از این انسان های شایسته را دارد.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از روند ساخت و سازها و همچنین وضعیت فضاهای آموزشی در آموزش و پرورش ناحیه هفت مشهد، قدردانی از اقدامات خیرین نیکوکار مدرسه‌ساز و ترویج فرهنگ مشارکت در مدرسه‌سازی را عامل مهمی برای توسعه فرهنگی جامعه و رشد و شکوفایی استعدادهای آینده‌سازان میهن دانست و افزود :امیدواریم با حضور مستمر و ارزشمند خیرین مدرسه ساز و فرهنگ ‌دوست در عرصه مدرسه‌سازی بتوانیم قدم‌های موثرتری برای ارتقای وضعیت فضاهای آموزشی و پرورشی برداریم.

گفتنی ست این فضای آموزشی با مشارکت خیر مدرسه ساز "سید ابراهیم محمودی هاشمی" بنا شده است.

در مجموع 17 میلیارد و 500 میلیون ریال برای ساخت این مدرسه هزینه شده که در کنار مشارکت این خیر، هزینه های پروژه از محل اعتبارات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تامین و پرداخت شده است.

این فضای آموزشی با 725 مترمربع زیربنا، شش کلاس درس دارد و در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع احداث شده است.


اشتراک گذاری