مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/08/16 20:57:56
کد خبر: 2038

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جمع خیرین مدرسه ساز استان:

کمک خیرین در جهت مناسب سازی فضاها و تجهیزات مدارس دارای دانش آموزان فراگیر و تلفیقی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جمع خیرین مدرسه ساز استان کمک خیرین در جهت مناسب سازی فضاها و تجهیزات مدارس دارای دانش آموزان فراگیر و تلفیقی را مهم دانست.


 قاسمعلی خدابنده مدیرکل این سازمان در این جلسه گفت: رسالت و تکلیف ما در آموزش و پرورش اجرای سند تحول بنیادین است و در جهت تحقق این سند بالادستی گام برمی داریم.

وی افزود: یک از زیرنظام های سند تحول بنیادین فضای تعلیم و تربیت برای دانش آموزان است و این مهم در دانش آموزان با نیازهای ویژه از اهمیت بیشتری برخوردار است.

خدابنده خاطرنشان کرد: به همت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی در ابتدای مهرماه 98 یک هزار و 204 کلاس درس افتتاح و به بهره برداری رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی تصریح کرد: در استان خراسان رضوی 16 هزار دانش آموز با نیازهای ویژه مشغول به تحصیل هستند که از میان آن ها 8 هزار دانش آموز در مدارس خاص و 8 هزار دانش آموز در مدارس فراگیر و تلفیقی به تحصیل ادامه می دهند.

وی در پایان تاکید کرد: علاوه بر ساخت مدارس خاص جهت دانش آموزان با نیازهای ویژه، مناسب سازی فضا و تجهیزات برای دانش آموزان تلفیقی و فراگیر بسیار حائز اهمیت است و در این بین کمک و یاری خیرین نیک اندیش مورد امتنان است.


اشتراک گذاری