مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/01/21 19:22:29
کد خبر: 1688

مدیر آموزش و پرورش اشترینان :

خیرین یک میلیارد تومان تجهیزات به هنرستان اشترینان اهداء کردند

مدیر آموزش و پرورش اشترینان گفت: از طرف خیرین مدرسه ساز بروجرد حدود یک میلیارد تومان انواع تجهیزات لازم برای تجهیز هنرستان این بخش اهداء شده است.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور،امیر صارمی عصر چهارشنبه در شورای اداری اشترینان اظهار داشت: اداره آموزش و پرورش بخش اشترینان با ۶ هزار دانش آموز، ۵۷۸ فرهنگی، ۹۱ آموزشگاه و ۳۱۲ کلاس آموزشی در منطقه فعالیت می‌کند.

وی افزود: در مدت پنج سال تصدی گری توانسته‌ایم ۱۲ آموزشگاه را در بخش اشترینان بهسازی کنیم به طوری که در سال گذشته پیشرفته‌ترین هنرستان غرب کشور در اشترینان ایجاد شده است.

مدیر آموزش و پرورش اشترینان ادامه داد: از طرف خیرین مدرسه ساز بروجرد حدود یک میلیارد تومان انواع تجهیزات لازم برای تجهیز این هنرستان دریافت کرده‌ایم.

صارمی تاکید کرد: در حال حاضر با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم و بیشتر فرهنگیان آموزش و پرورش را افرادی پیر تشکیل می‌دهند به طوری که برای شروع سال تحصیلی آینده ۵۷ نیرو کمبود داریم.

وی با بیان اینکه در جذب نیروهای دانشگاه فرهنگیان عدالت رعایت نمی‌شود، افزود: ساختمان اداری آموزش و پرورش اشترینان بسیار فرسوده و خطرناک است، اشترینان استخر ندارد و امیدواریم اعتبارات لازم جهت ساخت و تکمیل استخری که شروع کرده‌ایم اختصاص پیدا کند.

منبع:مهر

منتشرکننده:نزاکت اللهیاری


اشتراک گذاری